Sıfır kilometre!..

Aşkta uzun yol alanlar var,
Benim aşkım sıfır kilometre,
Karşılıkla od ateşi olan var,
Benim aşkım sıfır kilometre...

Başladım yer aynı yerdir,
Bazıları tam hedef vururlar,
Dönemeçlerle geçti ömür,
Benim aşkım sıfır kilometre...

İstemeden aşkı düşer içine,
Koşturursun ardısıra peşine,
Kaldık bak  yine bir başına,
Benim aşkım sıfır kilometre...

Fireni yok  hemence durasın,
Eros olup yayı gerip vurasın,
Sevdiğinle aşkı hemen bulasın,
Benim aşkım sıfır kilometre...

Koşa koşa tabanlarım şişti de,
Fırınlar oldu ciğerlerim pişti de,
Sabah -akşam aklıma düştü de,
Benim aşkım sıfır kilometre...

Saçın tarar eda üstü eda da,
Etek kısa aklım şaştı hüda da,
Feryat üstü feryat ile nida da,
Benim aşkım sıfır kilometre...

Balkonu takıldı gözlerim neden,
İnce beli var sandım görmeden,
Bu aşka nasıl tutuldum bilmeden,
Benim aşkım sıfır kilometre.


Veysel Kimene
Sevda Şairi

C-Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve-veya temsilcisine aittir.

Şiirlerin  izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...