O söğüt dalı!...

O söğüt dalı!...

Sorarsan bana ne kaldı diye,
Koparıp attığın o söğüt dalı,
Kafama fırlattığın o hediye,
Yüzümü kanatan o söğüt dalı…

Altında oturup dinlerken seni,
Değişti çehresi soğuk bedeni,
Yıllarca sorarım büyük nedeni,
Senden bana kaldı o söğüt dalı…

Elim omuzunda ne de hoştuk,
Sabah tan ile akşamına konuştuk,
Kız seninle hep oarada buluştuk,
Nasıl da yaralıyor o söğüt dalı…

Bilmezmisin sana nasıl tutuldum,
Dedin ki lan ben-senden kurtuldum,
Aşk sözü fısıldayan ilk sendin oysa,
Şimdi hatıransa  o söğüt dalı…

Ağbin gelse toparlanmaz dururdun,
Kızdığında bir-iki tekme vururdun,
Şamarını bende yedim birkaçkez,
Ama asıl hatıran o söğüt dalı…



Şimdi viran oldu yokki yerinde,
İki bina diktiler bu kederimde,
Sorarsan acı tatlı hatıralarını,
Elimde tek kalan o söğüt dalı…

Aşkım sana ne oldu birden böyle,
Kalbin başkasınamı ne olur söyle,
Ayrılık katılırmı sevdamıza öyle,
Birtek hatıran var o söğüt dalı…

Veysel Kimene
Sevda Şairi

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...