Ama testim dolu suyum soğuk olmadıki!…

Dünya dönüyor zaman durmazmıki,
Şans zalime kapım önün varmazmıki,
Kavuşanlar gördük garip görmezmiki,
Ama testim dolu suyum soğuk olmadıki…

Renkleri birleştirsem gökkuşağı mıki,
Kalbim olmuş divane aşk uşağımıki,
Çilelerim tımar eder dert kaşağımıki,
Ama testim dolu suyum soğuk olmadıki…

Fırat-dicle olup durmaz çağlasammıki,
Bulut olup gece-gündüz ağlasammıki,
Bir yol bulup yaralarım dağlasammıki,
Ama testim dolu suyum soğuk olmadıki…

Erciyeste açacak kardelen olsammıki,
Çöl ortasında  su kuyusu bulsammıki,
Yazda kar tanesi kışta çiçek duysammıki,
Ama testim dolu suyum soğuk olmadıki…

Zincir yapıp kederlerimi  göğe assammıki,
Zenbiller  kurup birkez onu  görsemmiki,
Hasret hamurum mayalanmış doysammıki,
Ama testim dolu suyum soğuk olmadıki…

Çarşambayı salıdan önce yapsammıki,
Cumartesiyi hayatıma tekrar katsammıki,
Cazibesiz geceleri varcasına  yatsammıki,
Ama testim dolu suyum soğuk olmadıki…

Uzun olan yollar birkez kısalmazmıki,
Sesim arşı alada dolaştıda duymazmıki,
Onu ne çok sevdiğimi  anlık görmezmiki,
Ama testim dolu suyum soğuk olmadıki…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.














Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...