Ya semen!..






Ya semen,
Çiçekler arasında adın var  Ya semen!

Ya semen,
Gönlümü süsleyen, çiçek sin Ya semen,
Ya semen,
Aşkı konuşturan dil din Ya semen!...

Herhangi bir  erkek,  görünüşü için bir kadına aşık olursa, buna güzellik denir.
Güzellikte üstüne yok Ya semen!...

Bir bülbülün gülü sevdiği gibi seviyorum aynı şekilde.
Gamzelerin bir de;  o bana gerçek aşkın hiç beklemediğin anda geleceğini gösterdi.
Uğruna harcadığım yıllarıma değil, tatlı giden bu yola bakıyorum!..

Artık basit düşünmeyi bırakmalısın, bir trajediye sebep olup, vicdanın rahat yaşayabilirmisin, bu şüphe götürmeyecek gerçek Ya semen!...

En çok neyini seviyorum biliyormusun, cazibeni, yalnız kırsal  ve yaralayıcı cazibe!..
Maden gidiyorsun yoluna, karşıdan karşıya geçerken iki tara fada bakmayı unutma, sana ve bana!..

Beni el yıkıyor gibi kenara attın, özgürlük ve mutluluk nedir bilirmisin, seninle yıldızlar altında huzur içinde uyumak!...

Yalnızlığımı yok edebilseydin, hakikati görebilecektin!
İrademin yorgunluğuma yenilmesini düşünmüyorum, ulaşılmış bir amaç, kazanılmış bir mutluluktur zira! Hayal bile etmek istemiyorum sensizliği!..

Bence uğruna savaşılacak çok şey var;
Örneğin;

Bu  yüz, nasıl bir yüz ki, asla, başka bir yüz olamamış;
Düşlerimde   gördüm desem, hiç kalır, Cennet’imi yaşatan melektin  sen desem, az kalır,  Acem dağı - Kaf Dağını içine alan masal sın desem, ne işim var dersin, sen benim en güzel, en çekici kadınımsın  desem, belki de kızarsın,  benim yalnızlığımda tek  yarenim oldun desem, diğer arkadaşların, yalnız kalır.
Kelimelere  hece sin desem, cümleler kıskanır, yazılanlarıma ilhamsın desem, Şiirler kıskanır.....

İşte  söylenecek son söz bu!

Eğer görebiliyorsan yıldızları, duyabiliyorsan rüzgarlara karışan aşkının sesini ve dokunabilirsen aşkımın sessiz çığlığına, sana adın, kokun gibi demet demet  “Ya semen “sunan,
Senin;
Ferhat - Mecnun ve Kerem’e benzer aşkın da;
Gel hele;  Günül, gönüle,
El  ele buluşalım!..


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)


© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


ÖNEMLE DUYURULUR;
(Tüm şiirlerim "EDEBİYAT DEFTERİ Kültür ve sanat platformu “ na kayılı olup, tarihi itibariyle taraflarınca sertifikalıdır; ayrıca şiirlerimin tamamı hiçbir kimseye hitap edilmemiş; sadece hayal ürünüdür. Bir sanatçı olarak, yapıtlarımı şiir atölyemde tasarladım ve ürettim..... Bilgilerinize..)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...