Yazar-Şair Veysel Kimene Kimdir?



Yazar-Şair Veysel  Kimene Kimdir?


Yeni dost ve arkadaşlarım için minik bir biyografi...

Asıl Adım;

“Kemal YENİCE”

1955 yılında Kırşehir’de doğdum.
Kemale ersin, Mustafa Kemal ATATÜRK gibi, okusun paşa olsun, büyük adam olsun diye; adımı Kemal koymuşlar.
"YENİCE" biraz da Kırşehir-Merkez yenice mahalleli olduğumuz için, neyse ki her ikisini de seviyorum..
Ben doğduktan üç ay sonra babamı kaybetmişim.
Annemin ikinci eşinin Kırıkkaleli (Keskin)olması nedeniyle; İlk - Orta ve Liseyi ; O yıllar Ankara’nın İlçesi olan;  Şimdiki İl; Kırıkkale’de okudum.
1975 Yılında Askerlik görevimi (“Acemi”Denizli- “Usta” Erzurum)illerinde  ifa ettim.
1977 yılında; Vatan borcunu tamamladıktan sonra;

Aynı yıl 1977’de ;

M.K.E.Kurumuna Muhasebe memuru olarak göreve başladım,

Memuriyet esnasında (1989 yılında) dışarıdan; Açık Öğretim Fakültesini de bitirdim.

25 yıllık görevimin ardından, Aynı kurumdan Özel Kalem ve Yönetim Kururlu Şefi olarak, 2001 yılında, Emekli oldum!


Kitaba ve kaleme dost karekterimi geliştirdim. Kişisel gelişim daima hedefim oldu.
Yaşam da bana katkısı çok fazla…
Kitaplığımda çoğunu okuduğum; seçkin 300’ün üzerinde vede değerli yazarlara ait kitaplarım ile muhtelif (Adam öykü -Türk Dili - Bütün dünya ve Girişimcilik ) sayısız dergilerim var.
Çocuklarıma bırakabileceğim tek “Miras”

Lise Yıllarımda Parayla satın aldığım ilk kitaplarım “Karcaoğlan-Yunus Emre-Safahat ve de 2 büyük ciltli “Sefiller “ kitaplarıydı..Bir de; Çelik evlerinde  ikametimiz ve Ortaöğretim yılları sırasında Kırıkkale Metal  İş Sendikası Başkanı olan komşumuz bana hediye olarak “Yazı yazma ve Diksiyon” kitabını hediye etti, bunu  hiç unutmam..Bu beş kitap rehberim oldu. .Kitapları o gün- bu gün dost edindim..Şimdi elimdekiyle tüm kitaplarım en iyi dostum oldu...






Şiire tutkum hep vardı ; Emekliliğimde; Okuma tutkuma ilave olarak şimdi bir şeyler(Şiir) üretmeye çalışıyorum. Yaklaşık ( 1100)’ü   aşkın-üstünde şiir karalamalarım mevcut...

Henüz yayınlanmış bir şiir kitabım yok!

Şiire farklı bir boyutta; Gamze ve cazibesi üzerine yoğunlaşmış ve ilave olarak; konularına yarı espri katılmış (1100)’ün üzerinde şiir karalamalarım  mevcut;  Şiirlerimi Sevda Şairi Veysel Kimene  başlığı adı altın da; topladım.

Şayet bir sponsor bulur; ya da kendi imkanlarımla; kısmet olacaksa; “Zihnimdeki Tebessüm” adlı şiir kitabımı , çıkarmak istiyorum...

Beni çeken, şiirin insanı rahatlatan büyüsü, ruhun dışa açılımı…
Bu şu demektir; “Şiir yazana ait değildir, ona ihtiyacı olanındır.”
Şiirde sade ve anlaşılabilir bir dil kullanıldı, teması “Aşk” “Sevgi””Ayrılık” v.s gibi ; Ancak, tümü her hangi bir kişiye hitap edilmemiş olup, tamamı hayal ürünü, zihinsel faaliyettir…    

Aysel Yenice ile evli “ Ünüversite öğrencisi Ayşegül (19 yaşında)ve  Ankara-Sincan..Sincan Otistik Çocukar  Eğitim Merkezi  2.ci  Sınıf öğrencisi Elif Senagül (9 yaşında) adında”  iki tatlı kız babasıyım.

Tüm insanları, Yaratan’dan dolayı;

Dil, din, ırk, mezhep vs. ayırt etmeden severim. Dürüstlük prensibimdir. Sevda ve sevgi konusunu işlemeyi severim.

Onurumdan asla taviz vermem,  Atatürk’ün ilkelerine kanımın son damlasına değin riayet etmekten asla vazgeçmem.

Kursağımdan geçen her lokmanın helalince geçmesine,
Bu güne kadar özen ve dikkat gösterdim...

Himayem altında bulunanlara da ikaz edip, kontrolüm altında,
Elimden geldiğince dikkat ettim ki, haram lokma kanlarına karışmasın...

Yokluk ve varlığın geçiciliğine inanırım.
Aldığım her nefes için,
Yaratanıma şükrediyorum.

Sevgiye açık olan yolarda yürümeyi sevmem, aksine Koşarım…


Tüm beğenilerini ve paylaşımlarını esirgemeyen dostlarıma, verdiği değerler  için teşekkür ederim…

Minnetle!

Dost kalın, sağlıcakla kalın..

Saygılarımla…

Veysel  Kimene
(Sevda Şairi)

Kemal Yenice

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...