Kapı gıcırtısı yok!…






Kalça onda eda onda,
Bir güzele kaçtı aklım,
Bütün güzellere örnek,
O bir gamze yanaklım…

Allı morlu gözükürler,
Gül dudak neyle beslenir,
Gamzeleri öyle canlı,
Çok uzaktan seslenir…

Kara kara o gözleri,
Sanki  bağın üzümü,
Hep  rampaya sürdü,
Hiç görmem düzümü..

Şirin ceylan avlanmıyor,
Nazları var öbek öbek,
Gülerken hop hop oynar,
Ne halaycı, tatlı göbek…

Podyumda yok eşi,
Kim sevmez böyle yarı,
Başka alemde bulunmaz,
Gezsem acem, diyarı…

Sınatlandım dokunmadım,
Cefa gördüm narin tenden,
Süzüm süzüm süzülürler,
Ne ister anlamam benden…

Bahar havası görmemişim,
Ahu gözü nazar eyler,
Çiçeğim, yaprağım,  oldu,
Aşka düştü gönül neyler…

Ruhum, dinginlere imrenir,
Teselli yok, gönül tayyare,
Kimler salı verse, kopayım,
Bittim, zavallıyım, o yare….

Sesinin aksine kulak dikilir,
Sanki bülbül öter bağımda,
Gıdığına sokulsam, birkez,
Türlü  çiçek açar bağımda…

Tebessümü çok gördü bana,
Tavırlar takındı, gülüşler küs,
Mağrur yan bakışı tek silahı,
Dünyayla barışık bana küs…

Yangınım kor olarak kalacak,
Aşka bezgin, kıpırtısı yok,
Pencereden bakarım, dalgın,
Açılmadı, kapı, gıcırtısı yok…

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
03.09.2014

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...