ZİHNİMDEKİ TEBESSÜM!...





İçki-sigara ve de kahvehane kültürüm yok, çarşıya pazara hep ihtiyaç için giderim, hep günüm evde çocuklarla, ne yapayım emekliyiz işte!..
Zaman farklı PC ve İnternet henüz kapımızı çalmadı, yıl 2001 vaktin çoğu TV karşısında dizi v.s ya da bahçede...

Genelde çarşıya gidişimde eski alışkanlığım mağaza vitrinlerine kim ne koymuş, neyi pazarlıyor ilgimi çeker!  Günlerden biriydi çarşıda dolaşırken Akai VCD gördüm aldım eve doğru yol alırken, eskidende gördüğüm elinde siyah bont çanta ve içinde korsan vcd satıcıları, bazen kaçışırlar ondan bundan bazende boş vcd kabı gösterip zuladan film vs.çıkarılır...
Yine önüme denk geldi çantasını incelerken film aldım ayrıca müzik vcd bir de usta yorumcularla dolu toplu şiirleri içeren vcd  aldım tabi..
Eve geldiğimde Akai VCD cihazını açtım kendinden hoparlörlü harika Japon!
Şiir vcd ilgimi çekti, üzerinde Şebnem Kısa parmak, İbrahim Sadri, Yılmaz Erdoğan, Rahmetli Yusuf Hayal oğlu daha niceleri şiir seslendirmeleri yani yorumları vardı..
Açtım dinledim çok uzun bir süre, en çok etkileyen Rahmetli Yusuf Hayal oğlun'un “Ah ulan Rıza” ile ”Ah Nalan” idi, Yılmaz Erdoğanın “Etme “ şiiri yorumuydu..Diğer sanatçılar mutlaka birbirinden güzel yorumlar sunmuşlardı ama tercihim bunlardı çok sık tekrar tekrar dinledim..
Yeni taşınmışım mahalleye çevrede yeni yapısını kazanıyor, evler var ama içi boş sahibini bekler, etraf dingin sahipsiz, bende bahçeye iki hoparlör takıp açtım mı sonuna kadar, dinle dinle doymazsın!..

Yıllar öncesini anımsıyorumda şimdi, beni etkilemiş, şiirlerimde Nalan ismini sık kullanıyorum kana tim tesiri baya olmuş bende!

Nalan şiirlerim oldu tabi,   hiçbir kimseye hitap edilmemiş şiirlerdi bunlar, diğer şiirlerim gibi sadece "Zihnimdeki Tebessüm" idi!

Diyorum ki artık; eğer bir şiir kitabım olacak olursa; adı” ZİHNİMDEKİ TEBESSÜM”

Anımı paylaştım sizlerle..Dost kalın sağlıcakla kalın..

Selam ve saygılarımla,

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...