Hayalimin tek süsü!…




Soğuk  gecelerimin,  eşsiz, güzel yıldızı,
Anasının bir tanesi, babasının, tek kızı,
Söküp aldın  kalbimi seni gönül hırsızı,
Yaşadığım gerçek, hayalimin tek süsü…

Damacana dizdim aşkından susuz kaldım,
Ruhum kışları yaşadı,  inan yazsız kaldım,
Bilmem kim kavuşmuş, ben sensiz kaldım,
Yaşadığım gerçek, hayalimin tek süsü…

Yorulmam koştururum ardın sıra peşinden,
Kim ayrılmak isterdi ki diğer yarısı eşinden,
Silip atamıyorum,  yaşantımdan düşümden,
Yaşadığım gerçek, hayalimin tek süsü…

Bedenim  rukü  secdeye vardıkça hep seni anar,
Kimisinin dıştansa da, benim ciğer  içten yanar,
Meltemler esse derinden, yaram, sızlar - kanar,
Yaşadığım gerçek, hayalimin tek süsü…

Neredesin selvi yarim,  nerede o hayallerim,
Kalbim oynasa yerinde sakın durma derim,
Gözlerim  on  on dökse,  mintanıma silerim,
Yaşadığım gerçek, hayalimin tek süsü…
 
Tanyeri ağarıyorken sen yine düştün aklıma,
Yanar, üzülürüm böyle terse dönen çarkıma,
Bitmeyen  kaprislerinin varamadım farkına,
Yaşadığım gerçek, hayalimin tek süsü…
 
Duman tütmez bacada, vapurum dibe daldı,
Gelen göçer dünyadan söylesene kime kaldı,
Sen sevmedin ben sevdim sevdamı eller aldı,
Yaşadığım gerçek, hayalimin tek süsü…

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...