Ayrıldık Arzu!





Baban seni bana verdi,
Bacanağın neydi derdi,
Benim derdim kimi gerdi,
İşte, ayrıldık Arzu…

Niye girer aşkın arasına,
İkimizin gönül yarasına,
Senle  birleşme sırasına,
Sonunda, ayrıldık Arzu...

Kara sende yara bende,
Ne gerekti onca bende,
Bacanağı salma sende
Ahanda, ayrıldık Arzu...

Alevin  eski közümüzdü,
Birleşmekti, sözümüzdü,
İyi niyetimiz özümüzdü,
Ama, ayrıldık Arzu...

Fotoğrafta kaldı yerin,
Senin izin bende derin,
Böylesine bir kaderin,
Nepayım ,ayrıldık Arzu...

Bağ evinde buluşmamız,
Zordur buna alışmamız,
Anlamsızca savuşmamız,
İşte, ayrıldık Arzu...

Arzu dedim yana battım,
Kırk kez telefonla arattım,
Ayrılığını ben mi yarattım,
Niye, ayrıldık Arzu...

Evliyim yinede  anarım,
Hep o günlere yanarım,
Belki dönersin sanarım,
Hayal, ayrıldık Arzu...

Kırşehir’lim ilim sende kalsın,
Senin yaran da bende kalsın,
Her kez yaptığından utansın,
Olmasaydı, ayrıldık Arzu...

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...