Aşkın bir yol imiş, basar giderim!…







Sözümden  dönmem  yeminlerim var,
Közümden  çoğalırım, çok ahtım var,
Ettiğin vedaysa, çokça, intizarım var,
Aşkın bir yol imiş, basar giderim…

Doymadım, içtiğim aşk  pınarlarından,
Dönmek yok sevdanın, bu yollarından,
Zarar gelirmi cihana, aşık kullarından,
Aşkın bir yol imiş, basar giderim…

Demlendin mi bassan karınca incinmez,
Aşk  kalkanı çok kalın kurşungeçirmez,
Yar yürek yaralar-kırar, sözünü bilmez,
Aşkın bir yol imiş, basar giderim…

İkramdır kalbime, bana tanrıdan lütuf,
Hüznü eleseydim, belki olurdum Yusuf,
Sevgiliye koşarım  hep,  nefretten  kısıp,
Aşkın bir yol imiş, basar giderim…

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...