Ömrümde…



 

Altmışa da girdik yaşadık,
Bir kere dostu tanımadık,
Düşman en yakın anladık,
Arkadaşsa yok, ömrümde…

Altmış, farklı bakılır adama,
Saçlara çekili beyaz badana,
Altmışta inatçı gülmez bana,
Emek beyhude, ömrümde…

Altmışında insanoğlu az mı,
Ulu ortada kalmış  ayaz mı,
Kar  gibi her yanı beyaz mı,
Böylesi ben miyim, ömrümde…

Yaşar temiz kalp le, cefakeş,
Yaşamı zorda, görmez beleş,
Hayatta yek attı gelme düşeş,
Hep kaybettim, ömrümde…

Baş eğip te yürüseydim,
Ağam paşam deseydim,
Dalkavukluk bilseydim,
Tahtlanırdım, ömrümde…

Mesafemi menzil bildim,
Uzaklığımı,  akıl bildim,
Horladıysa hemen sildim,
Kinleşmedim, ömrümde…

İçim yanan bir kızıl gül,
Ateş sönse de, yanar kül,
Yan kıvılcımlarım dökül,
Hayat ateş, ömrümde…

Denizler gibi  dal galıyım,
Ben aşka aşık  sevdalıyım,
Yüce sevginin bir dalıyım, 
Boz kırım yok, ömrümde…     

Bir çift gamzeye kondum,
Ben sine sine ona doldum,
Kum basılı  çölleri oldum,
Şelalem  susuz, ömrümde…

Sen öldün, anan yokmuş,
Ölenler kimden korkmuş,
Şair oldun derdin çokmuş,
Dedim yazdım, ömrümde…

Yetmişe bir dem vursam,
Aşkı  yaşayarak sunsam,
Aşktan yana sözcü olsam,
Şiir yazsam, ömrümde…




Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)


03.06.2015

(Şiirlerim hiçbir kişiye hitap edilmeden, şiir at öl yemde üretilmektedir..)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...