Sensin!..





Hasretin içimde, derin bir yara,
Beni  gurbetine, atanım  sensin,
Göğsümün altında senin o yara,
Sebepsin, oraya, yatanım sensin...

Kadrini bil aşkımın, salma hicrana,
Geri dönmek yakışır güzel sultana,
Vicdanın köreltme kıyma bu cana,
Bitirdiğin benim,  ezenim sensin...

Aşkını görüp te  kin tutmaz kâmil,
Üzmezdi canı cananı aşkına kâmil,
Dert anlayan yok ki,  insanı kâmil,
Duymadığın aşkı, yazanım sensin...

Kalbimin güzeli, seçtim beğendim,
Kabahat bumudur, söyle efendim,
Derdin toz toz ettide nasıl elendim,
Feryadım sela, duymayan sensin...

Mecnun  de  bana,  dertlerim taşar,
Bıraktığın  özlemle, hasretin yaşar,
Kaça durun, aşkım peşinden koşar,
Bülbülüm, gülünü özleten  sensin....

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
16/10/2018

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...