Sana göre seni andım, bana göre, deli sevdayı…..







Günlerden Cumartesi, gece saat nerelerde ,
Leyla ile Mecnun dizisi, hep  tekrar ederde,
Kendimi buluyorum sürekli sevdalı dizilerde,
Dizi ya da film, aşk, her zaman, her yerde…

Tıpkı senin gibi, zamanın en küçük biriminde,
Bulunmadığın  yer yok ki, kalbimin diliminde,
Bazen bir Ceyhun Yılmaz’ın bulurum şiirinde,           
Bazen Yılmaz Erdoğan’ın manalı sözlerinde…

Dün dost kitap evinden aşk kitapları aldım,
Okur, okur içerikte, seni görürüm sandım,
Sevmezsin kitaplarda yerin olmaz kandım, 
Bilip aşk çırpınışları sevmemesine dayandım...   

Sevmek lafına kim ne kadar  öder bedelini?
Zengin yüreğimi görmüyorsun,  servetini,
Çare ne ola ki, anlamalıyım, sevmemeni,
Bu kadar zormuş, fetih etmek yüreğini…

Ama cazibem zor olanı başarırım bir gün,
Sevdanı tadarsam iliğime kadar, her gün,
Uzakları  hiç yaşatmayacağın  o son gün,
Dünya üzerinde  mutlu olacağım gün...

Hani  İsveç çakısı vardır,  açarsın çok amaçlı,
Ona benzetirim  on parmağın karşılaştırmalı,  
Hükümet - devlet kadın diye  havalandırmalı,
Sana kavuşan her gün oynasın harmandalı...

Seni andım, dedim görmedim böyle kabadayı,
Esmerliğin hak etmiyormu, içten gelen çabayı,
Yıkıcı olan şeylerden aşkı bilirim birde vebayı,
Sana göre seni andım, bana göre , deli sevdayı…..

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...