Ben sevdim, sen şımarıyorsun!…




Meraklı gözler ortaya çıkacak şekilde,
Gözlük altından neyi süzersin ki öyle,
Aşk emek verecek yolcuları arar durur,
Ben sevdim, sen şımarıyorsun…

Köstebek güneşi aramak için kazar kazar,
Güneşi gördüğünde artık çok geç kör olur,
Körleşen gözün değil, yürekte kör her şeye,
Ben sevdim, sen şımarıyorsun…

Tek  ilgini görmedim, ele verdin, gonca gülü,
Umutlarım boş çıkıyor, mağdurum, mağdur,
Cebimde kuruşum yok, aşkını satın alamam,
Ben sevdim, sen şımarıyorsun…

Hiç gereği yokken hancı oluverdim hanında,
Güzellik verene aittir, sen de bulunanı söyle,
Sendeki, kibir in, ayrı hırıltısı, bak görünen,
Ben sevdim, sen şımarıyorsun…

Kırgınlığım ileri derecededir, biraz engellese ne,
Görünmez yaraları iyileştiren zaman bana geri,
Taşıdığın yük nedir öyle seyyar  bir gölgeli kalp,
Ben sevdim, sen şımarıyorsun…

Ateş  etmedikten sonra silah neye yarar derler,
Kalbini bir iki ateşlesene, hedefinde ben varım,
Sevmeyen  mutluluğu nerede bulur ki, de hadi,
Ben sevdim, sen şımarıyorsun…

Dünyaya neşeyle gelir, candan sevip te, acı çekeriz,
Biçeceğimizi bile bile, hep ayrılığı, derinine ekeriz,
Hasretlik  şimdi, merhametine mi kaldı, vah bana,
Ben sevdim, sen şımarıyorsun…



Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...