Kaldır beni!..





Varlığın,  benim  yazım,
Aşktan yanadır avazım,
Söyle can sana ne lazım,
De de inandır beni...

Gönle  vurdum  gemini,
Budur aşkımın  yemini,
Doldur bebe  minimini,
Koynunda yatır beni...

Kalbe basma nasırım var,
Benim  ince kusurum var,
Daim yanan kanayan var,
Uzmanına götür beni...

Allah tüm aşkları yarattı,
Şu  saf gönlü,   sana kattı, 
Yukarılardan  bize baktı,
Kendime getir beni...

Çekemiyomki zor yalnızlık,
Sen mutlusun ben hıçkırık,
Senden yana gönlüm kırık,
İlgisizliğin yakar beni...

Mum oldumsa  yanmalıyım,
Aşkın var bende anmalıyım,
Zemzem aşkın kanmalıyım,
Yudum yudum  içir beni...

Gönül sensiz - yarsız olmaz,
Sultanlarsa  paşasız  olmaz,
Kadın dersin maşasız olmaz,
Öfken lende  yıldır beni...

Cemal düşer camdan cama,
Sen den bahsettim amcama,
Dedi, isteyek  hadi  akşama,
Aç kapını buyur beni...

Sana  aktım  çok derinden,
Herkes korkar beterinden,
Uyansaydım ah ellerinden,
Uykularımdan kaldır beni...

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


 13/10/2018







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...