Suyum soğuk olmadı!…




Dünya dönüyorda, zaman durmazmı ,
Şans zalime, kapım önün,  varmazmı,
Bin dert  içindeyim, halimi sormazmı,
Testim dolu olsa, suyum soğuk olmadı…

Renkleri birleştirsem gökkuşağı mı,
Kalbim olmuş divane,  aşk uşağımı,
Çilelerim tımar eder dert kaşağımı,
Testim dolu olsa, suyum soğuk olmadı…

Fırat-dicle olup, durmaz çağlasam mı,
Bulut olup, gece - gündüz ağlasam mı,
Bir yol bulup yaralarım dağlasam mı,
Testim dolu olsa, suyum soğuk olmadı…

Erciyes te  açacak kardelen olsam mı,
Çöl  ortasında  su  kuyusu bulsam mı,
Yazda kar- ciğ, kışta çiçek saysam mı,
Testim dolu olsa, suyum soğuk olmadı…

Zincir yapıp kederlerimi göğe assam mı,
Zembiller  kurup,  yıldızlara  sarsam mı,
Hasret hamuru mayalanmış doysam mı,
Testim dolu olsa, suyum soğuk olmadı…

Çarşambayı, salıdan bir önce yapsam mı,
Cumartesiyi hayatıma tekrar katsam mı,
Cazibesiz geceleri, varcasına  yatsam mı,
Testim dolu olsa, suyum soğuk olmadı…

Huyu huyuma suyu suyuma uymazmı,
Sesim  arşı alada dolaştı da duymazmı,
Duyduysa feryatları, aşkıma kıymazmı,
Testim dolu olsa, suyum soğuk olmadı…

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...