Bir insan yürekten, iki kere vurulmaz!..






Duyduğum hislerim, her sözün üstünde,
Anla ki susmaz yüreğim, kendi pistinde,
En güzel dudaklar, güzelliğin büstünde,
Bir insan yürekten, iki kere vurulmaz!..


Unutmam, derinin tarifsiz nefis kokusu,
Bu anı yaşıyorsam, masalsıdır duygusu,
Çökmüş, zihnim beden, aşkının uydusu,
Bir insan yürekten, iki kere vurulmaz!..


Yalnızlık kırağı, serpildi göz kapaklara,
İçim mevsimsiz, ben alıştım kuraklara,
Her yıl bahar gelsin, yanak, dudaklara,
Bir insan yürekten, iki kere vurulmaz!..


Ben  aşkına düşeli, görmem kanadımı,
Uçmaya heves var, alamam muradımı,
Muhabbet görmez gönlüm, kır inadını,
Bir insan yürekten, iki kere vurulmaz!..


Bir  kere o güzelliğin, sineme vurdu,
Atamadım gülüşünü, kalpte  durdu,
Anlamadın bu gönül aşkının yurdu,
Bir insan yürekten, iki kere vurulmaz!..


Çağlar  akan nehir, gidişi var, durulmaz,
Benim  sinem aşk dolu, başka bulunmaz,
Hal bu ise sevene, neden-niçin sorulmaz,
Bir insan yürekten, iki kere vurulmaz!..





Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. 

14/04/2019

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...